Bieži uzdoti jautājumi – attīstieties kopā ar mums!

Kā darbojas ārpakalpojumi?

  • Atlasām augstas kvalitātes personālu no esošajiem darbiniekiem vai no mūsu datubāzes, kas var izpildīt pasūtītos biznesa uzdevumus;
  • jūsu projektam tiek norīkots atbildīgais vadītājs-supervizors, kurš pilnībā kontrolē personāla darbu pēc noteiktajiem kritērijiem;
  • nokārtojam visus jautājumus, kas saistīti ar personāla uzskaiti, algu izmaksu, nodokļu atlaidēm un aizvietošanu. Jūs noteiktajā laikā saņemat gatavu biznesa risinājumu.

Kādas ir ārpakalpojumu/personāla piesaistīšanas priekšrocības?

Bieži uzdoti jautājumi – attīstieties kopā ar mums!

Kā darbojas ārpakalpojumi?

  • Atlasām augstas kvalitātes personālu no esošajiem darbiniekiem vai no mūsu datubāzes, kas var izpildīt pasūtītos biznesa uzdevumus;
  • jūsu projektam tiek norīkots atbildīgais vadītājs-supervizors, kurš pilnībā kontrolē personāla darbu pēc noteiktajiem kritērijiem;
  • nokārtojam visus jautājumus, kas saistīti ar personāla uzskaiti, algu izmaksu, nodokļu atlaidēm un aizvietošanu. Jūs noteiktajā laikā saņemat gatavu biznesa risinājumu.

Kādas ir ārpakalpojumu/personāla piesaistīšanas priekšrocības?

Ārpakalpojumu, īpaši personāla piesaistīšanas, pakalpojumu izmaksas ir atkarīgas no vairāku faktoru kombinācijas un katrā gadījumā ir individuālas. Šie faktori ietver:

  • darbības jomu, kurā tiek sniegti ārpakalpojumi;
  • periodu, uz kuru noslēgts līgums (parasti, jo garāks līguma termiņš, jo izdevīgāki nosacījumi klienta uzņēmumam);
  • reģionu, kurā tiks nodrošināti ārpakalpojumi un personāla atlases pakalpojumi;
  • darba procesu sarežģītību

un citus faktorus. Lai mēs varētu aprēķināt pakalpojumu izmaksas un nosacījumus saistībā ar jūsu uzņēmumu, sazinieties ar mums un mūsu speciālisti veiks detalizētu aprēķinu un izvēlēsies jums optimālāko risinājumu.

Ja uzņēmums pasūta ārpakalpojumus un personāla komplektēšanas pakalpojumus, kurš maksā nodokļus par darbiniekiem?

Saskaņā ar Eiropas Savienības darba tiesību aktiem viss nodokļu slogs attiecas uz uzņēmumu, kurā darbinieki ir likumīgi reģistrēti. Attiecīgi, ja jūsu uzņēmums pie mums pasūta ārpakalpojumu, tad nodokļi, kā arī visi ar personāla uzskaiti saistītie jautājumi gulstas uz mūsu pleciem. Ir svarīgi saprast, ka mūsu darbinieku algu nodokļi ir iekļauti klientu uzņēmumu līgumu pakalpojumu izmaksās un tiek maksāti, izmantojot G kontus.

Kādi līgumi tiek slēgti par ārpakalpojumiem un personāla komplektēšanu?

  • Starp Pasūtītāju – jums un Izpildītāju – mums tiek noslēgts tiešās darbaspēka īres līgums;
  • tiek noslēgts trīspusējs līgums starp Pasūtītāju – jums, Izpildītāju – mums un Starpnieku/Uzticības personu – “OrganizedFlex B.V.”, kas ir mūsu algu aprēķina aģents;
  • klientam tiek nodrošināta pieeja DigiOflex CRM sistēmai, kas parāda aktuālo informāciju par visiem projektiem, īrētajiem darbiniekiem, nodokļu atlaidēm, atļaujām, darba laiku, algu lapiņām utt.